הדרכים להשגת קישורים חיצוניים
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים רבות ונעמוד כאן על הדרכים המרכזיות
לבניית מערכת מסועפת של קישורים ועל הטכניקות הנכונות. אך עוד לפני שנתחיל
לפרט מה כדאי לעשות, ראשית אזהרה: אל תתפתו לקיישורים פיקטיביים, אם
ע"י בנייתם ואם ע"י רכישה דרך "חוות קישורים" . על כך אפשר להענש קשות
ע"י גוגל, מאחר שהיא רואה בקידום שכזה, "כובע שחור" – השם שניתן לקידום
לעומת זאת, קישורים נכנסים איכותיים, קידום לגיטימי שיעניק לכם נקודות זכות רבות, המתבטאות בתוצאות גבוהות בחיפוש במנועי החיפוש ודירוג גבוה, הם אמנם דרך ארוכה המצריכה השקעה רבה של זמן, אך היא גם בסופו של דבר
הדרך היעילה ביותר.
הנה הדרכים הלגיטימיות להשיג קישורים נכנסים איכותיים:
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: כתיבה באתרי מאמרים
זוהי פלטפורמה מצויינת ליצירת סמכותיות שלכם בתחום עיסוקכם. בנוסף,
ונקודה חשובה מאד, אתרי המאמרים מאפשרים להכניס למאמר קישורים (בדרך
כלל עד 3 קישורים ) אל מילות המפתח בעמודים הרלוונטיים עבורכם באתר
שלכם. עוד יתרון הוא שמאמרים בעלי תוכן איכותי של ממש ייצרו תנועה אל
האתר ובנוסף, יהיו כאלה שיקשרו את המאמר אל האתרים שלהם וייצרו
עבורכם מקור נוסף של סמכותיות וקישורים.
לרשימה של אתרי מאמרים לחצו כאן.
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: רישום באינדקסים לאתרים
האינדקסים הם כלי חשוב ביצירת קישורים חיצוניים. כבר בתחילת הדרך, האתר
זוכה למנה יפה של קישורים איכותיים, מאתרי אינדקסים המדורגים גבוה ולפיכך
הקישור מהם נותן הרבה "מיץ" קידומי לאתר. לחצו כאן לרשימת אינדקסים
לחצו כאן.
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: החלפת קישורים
יצירת קשרים עם אתרים אחרים מתחום העיסוק שלכם וקישור מהם אל האתר
שלכם הוא רעיון לא רע. אלא, שיש להמנע מקישורים מאתרים שמצטיירים
כחוות קישורים ובמקום זאת יש להעדיף אך ורק אתרים שיש בהם אכן ערך
לגולשים. ניתן להסתייע כמובן בקולגות מאותו תחום עיסוק שלכם, ושאינם
יוצרים תחרות ישירה איתכם על אותם לקוחות, מאזור גיאוגרפי אחר, לדוגמה,
או שיש להם שירותים משלימים ולהציע להם החלפת קישורים.
שליחת מאמרים לאתר חדשות בתחום שלכם. כדאי מאד לשלוח מאמרים
פרי עטכם, שיכללו קישורים לאתר שלכם ומתחום העיסוק של האתר שלכם,
לאתר חדשותי מוכר. המאמר צריך להיות איכותי ובעל ערך לגולשים כדי
שהאתר יסכים להשתמש בו.
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: שימוש בחברים במדיה החברתית
הרשתות החברתיות הן מקור מצויין לקבל הפניות והמלצות על האתר שלכם.
החברים שלכם בפייסבוק, לדוגמה, וברשתות חברתיות אחרות יכולים להמליץ
עליכם עם קישור אל האתר שלכם להפנות אליכם בכל דרך שבה הם מקושרים,
כדוגמת שימוש בבלוגים שלהם, כתיבה בפורומים שבהם הם משתתפים ועוד.
כתיבת תשובות לשאלות באתרים. קיימים אתרים רבים שבהם גולשים שואלים
שאלות בתחומים שונים. קחו על עצמכם לענות על שאלות בתחום שלכם ובכך
חזקו את הסמכות המקצועית שלכם בתחום זה, תוך שאתם שותלים קישור לאתר
שלכם בתשובותיכם לשאלות הגולשים.
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: כתיבה עצמית ברשתות החברתיות
המדיה ההחברתית היא לא רק פייסבוק (שהוא גורם חשוב מאד). אל תסתפקו בו
בלבד, אלא גם ברשתות חברתיות אחרות העומדות לרשותכם. פיתחו חשבונות
ופרסמו בלינקדאין, טוויטר, פינטרסט, גוגל פלוס ועוד. כיתבו פוסטים ופרסמו בהם
את האתר שלכם ע"י קישורים לעמודים הרלוונטיים באתר שלכם והעצימו בכך את
השם המקצועי שלכם והיפכו לסמכות בתחום.
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: כתיבת ביקורות
דרך מעניינת וטובה לקבלת קישורים נכנסים היא כתיבת ביקורות
מקצועיות על מוצרים או שירותים בתחום שלכם, באתרי קניות חשובים וגדולים,
הנהנים מדירוג גבוה בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים, כמו אמזון ואי.ביי. בביקורות
אלה פרטו את מי אתם מבחינה מקצועית, כלומר הרקע המקצועי שלכם (שיוכיח
שאכן הנכם סמכות שכדאי להסתמך עליה).
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: השתתפות בפורומים
כתיבה מקצועית בפורומים באופן שיהיה סמכותי ותורם
למשתתפים בפורומים הללו, יכול לתרום לכם קישורים (באותם פורומים המאפשרי
ם זאת) – ושוב, לחזק את הסמכות שלכם בתחום.
הדרכים להשגת קישורים חיצוניים: כתיבה באתרי בלוגים
יש אתרים חשובים מאד לפירסום בלוגים, כמו "וורדפרס",
"קפה דה מרקר" ורבים אחרים, שבהם תוכלו לפרסם בלוגים (כמובן, שוב, עם
חומר מקורי ואיכותי), בצירוף קישורים אל האתר שלכם (לא להגזים!). פוסטים
טובים שימשכו עניין, יזכו אתכם בציטוטים במקומות נוספים, שיתרמו לכם קישורים נוספים.
ביקורות באתרי השוואת מחירים. הכנסו לאתרי השוואת מחירים והשאירו ביקורות
על מוצרים או שירותים שונים, לרבות המלצות, בתוספת (כמובן..) של קישור לאתר
שלכם. חברות שפירסמתם על מוצריהן המלצות חיוביות עשויות להשתמש בהמלצות
הללו גם באתרים שלהן עצמן – ובכך לתרום לכם קישורים חשובים נוספים.
הי!
מה עושה את האתרים שלנו כל כך טובים
- יצירתיות וכתיבה שיווקיתBy david on 30 באוקטובר 2014
- הקסם של רספונסיביותBy david on 6 באוגוסט 2014
- איך לבחור שם אתר וסיומת שם אתרBy david on 2 באוגוסט 2014
וידיאו מגדיל את חוויית המשתמש
WordSuit = חליפת-מילים
בחרנו בשם WordSuit, כלומר "חליפת מילים", כדי להדגיש שכל פרויקט שאנו מבצעים עבור לקוחותינו נעשה ב"תפירה" אישית בהתאמה מדוייקת לצרכים השיווקיים והפירסומיים של כל אחד מהם.זאת, על בסיס לימוד דקדקני של צרכים אלה ובהתמה לדרישות והאתגרים שמציבים בפניהם פלחי השוק שבהם העסק, או השירות פועל.
WordSuit
מקצוענות היא מבחינתנו שלמות, דיוק והישגיות. כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו, העבודה שלנו עבור לקוחותינו מתחילה ונגמרת במילה אחת, מחוייבות. בשתי מילים, מחוייבות מלאה.
אנו מצויים תמיד עם אצבע על הדופק, בקו הקדמי ביותר של זיהוי הטרנדים והחדשנות בתחומים המקצועיים שבהם אנו עוסקים - לטובת המטרות של לקוחותינו.
[social4i size="small" align="float-left"]