גוגל דורשת תוכן איכותי ועדכני

אין ספק, עבדתם קשה ואולי גם שילמתם על עבודה קשה שמישהו

נגיד, WordSuit,  עשה עבורכם בבניית האתר. האתר נראה נפלא

ואפילו כולל בתוכו תכנים מעולים ואיכותיים ממש כמו שגוגל אוהבת.

אז למה עדיין לא סיימתם את העבודה מבחינת גוגל?
הסיבה היא שמבחינת גוגל, העבודה לא נגמרת אף פעם. אבסורד? לא

ממש, משום שזו בדיוק הסיבה (אחרי הכלכלית…) שגוגל קיימת. היא

מחוייבת כלפי הגולשים לספק תכנים איכותיים – ועדכניים, באתרים

שהיא מציפה בדף תוצאות החיפוש שלה. אתם מתחילים להבין לאן אנו

חותרים: העבודה לעולם אינה מסתיימת משום שתכני האתר חייבים

להתעדכן ללא הפסקה.
ואכן, אם אין בעיות טכניות ואם סיפקתם תכנים איכותיים ועדכניים,

גוגל תדע להעניק לכם ציון דירוג גבוה – שמשמעותו יותר סיכויים להתמקם

במקומות הראשונים של תוצאות דפי החיפוש, ב-SERP (Search Engine Results Page) –

מדוע זה חשוב בכלל והתשובה פשוטה: בדיוק לצורך שלשמו

בניתם אתר: סיכוי הרבה יותר גדול לתנועת גולשים, במספרים גבוהים, אל

האתר – ומשם הסיכוי הגבוה – בזכות התוכן – להמיר את הגולשים לקונים.

גוגל דורשת תוכן איכותי ועדכני – אבל מי יכתוב ויעדכן?

זוהי כמובן שאלת מפתח, אם גוגל דורשת תוכן איכותי ועדכני (והדבר נכון

לגבי כל מנוע החיפוש), מי צריך לעדכן?

קיימות כמובן שתי אפשרויות:
1. אתם, או אדם אחר מן העסק
2. כותב תוכן מקצועי

גוגל דורשת תוכן איכותי ועדכני – אתם כותבים?

גוגל דורשת תוכן איכותי ועדכניאין ספק שאתם יודעים על התחום שבו אתם פועלים הרבה יותר מכל

כותב תוכן מקצועי (אלא אם הוא מגיע ממש מתחום העיסוק שלכם)

ומעודכנים לגבי מה קורה בנישה של התחום העיסקי שלכם. הסיבה,

כמובן היא שבעצם פעילותכם בתחום הזה, אתם חשים מקרוב את

כל מה שמתרחש בתחום התחרותי שבו אתם פועלים.

השאלה היא אם זה נכון עבורכם. הבה נניח לרגע שיש לכם כישורי

כתיבה (ונדרשים כישורים שונים לגמרי מכתיבת שירים, או סיפורים

למגירה או אפילו לפירסומם). גם אם אתם יודעים לכתוב היטב, הזמן

הוא משאב והשימוש בו צריך להיות נבון: הרבה יותר נכון מבחינת

השימוש בזמן הזה לעסוק במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב – התחום

שלשמו בניתם את האתר (וזה איננו הכתיבה).
לעומת זאת, כותב תוכן מקצועי משתמש בזמן באופן הנכון: הוא מייצר

בזמן שעומד לרשותו את התוכן המקצועי שהאתר זקוק לו – תוכן איכותי,

שיווקי – ועפ"י הצרכים שהגדירה גוגל ושממנו ייהנו גם הגולשים – ואם

הגולשים נהנים, גם לך תגרם ההנאה שכבר הזכרנו, דירוג גבוה במנועי החיפוש

ורישרוש נעים של שטרות.

גוגל דורשת תוכן איכותי ועדכני – אבל גם מקורי

לבסוף, נשאר עוד משהו אחד לומר: חשוב שכותבי התוכן יהיו אכן מקצועיים

ושיודעים לכתוב תוכן לא רק איכותי, אלא גם מקורי, שוב, לא רק בגלל המוסריות

והחוק, אלא גם מכיוון שאם זה לא יהיה כך, אנו חוזרים למעגל הסנקציות של

גוגל, שפירושו הפסקת הזרמת הגולשים ו…פגיעה בכיס שלך.
אנו ב"חליפת מילים", יודעים לעבוד עם מילים. זה המקצוע שלנו ואנו יודעים

להפיק את התכנים הטובים ביותר עבורך. נשמח לעובד איתך. מלא את הטופס

ליצירת קשר ונשמח להגיש לך הצעה.

UA-50200604-1