יול
איכותו של התוכן השיווקי נמדדת באפקטיביות שלו: עד כמה הצליח לגרום לגולשים להשאיר את פרטיהם אצלך!
Xבמחקרים רבים נמצא שיש חשיבות קריטית למהירות שבה גולש מוצא את מבוקשו באתר שהגיע אליו. הגולש נוטש תוך לא יותר מ-5 עד 7 שניות אם לא מצא את מה שהתכוון למצוא. המסקנה ברורה חייבים לספק את המידע, תוכן או הצורך שלשמו הגיע הגולש – ומבחינת בעל האתר, להשאירו זמן ארוך ככל האפשר ולגרום לו לבצע פעולה, או במילים מקצועיות ליצור "הנעה לפעולה".
"הנעה לפעולה" היא למעשה המטרה שגללה הוקם האתר, לגרום לגולשים לבצע משהו שאנחנו רוצים שיבצעו. זאת אנו משיגים באמצעות כתיבת תוכן שיווקי.
תוכן שיווקי אמור לעורר סקרנות ועניין אצל הגולש, בגלל איכותו וכמובן משום שהוא עונה על הצורך שבגללו הגיע אל האתר, או העמוד הספציפי – שיכלול, שוב, הנעה לפעולה. כלומר, לגרום לגולשים ליצור קשר, בין אם ע"י מילוי טופס של פרטיהם האישיים, שיחת טלפון או צ'אט און-ליין. החשיבות של הקשר היא עצומה, מאחר שבמרבית המקרים, אם לא השארו פרטים או אם לא נוצר קשר, הגולש עובר הלאה, אל האתר הבא, ללא כל זיכרון או זיקה אל האתר שלנו.
החשיבות הקריטית של התוכן השיווקי להצלחה של האתר מחייבת מקצועיות גבוהה בכתיבה שיווקית. זאת, לא רק בגלל כישרון כתיבה, אלא גם השקעה גדולה לימוד התחום השירותי, או המסחרי שבו פועל האתר, ידע רב בשיווק ועוד ועוד.
Business before Pleasure
בגלל הדרישות המקצועיות הגבוהות, חשוב להפקיד את כתיבת התוכן השיווקי בידי מקצוענים ואסור לבעלי האתרים להתפתות ולוותר בנקודה זו, שכן לרוב, היכולות המקצועיות שלהם הם בתחום אחר (עו"ד בתחום המשפטי שבו הוא עוסק, בעל מכון כושר בפיתוח הגוף, חברה לשיווק מוצרי מזון במזון וכו) ולכן כתיבה עצמית של התכנים השיווקיים עלולה לההביא הישגים דלים, אם בכלל.
כתיבה היא יצירתיות ורבים מאיתנו נהנים לבטא אותה, בשירים וסיפורים – ואפילו במאמרים למערכת. כתיבה שיווקית היא משהו אחר לגמרי – שם חשוב להשאיר את הכתיבה למומחים בכתיבה שיווקית. אחרי הכל, לא כדאי לערב הנאה עם עסקים, או במילים של הסרטים: Business before Pleasure![/blockquoteDavid M.
קשור
הי!
מה עושה את האתרים שלנו כל כך טובים
- 7 דרכים אפקטיביות להשגת קישורים נכנסיםBy david on 8 בספטמבר 2017
- יצירתיות וכתיבה שיווקיתBy david on 30 באוקטובר 2014
- הקסם של רספונסיביותBy david on 6 באוגוסט 2014
וידיאו – לטובת חוויית המשתמש
WordSuit = חליפת-מילים
בחרנו בשם WordSuit, כלומר "חליפת מילים", כדי להדגיש שכל פרויקט שאנו מבצעים עבור לקוחותינו נעשה ב"תפירה" אישית בהתאמה מדוייקת לצרכים השיווקיים והפירסומיים של כל אחד מהם.זאת, על בסיס לימוד דקדקני של צרכים אלה ובהתאמה לדרישות והאתגרים שמציבים בפניהם פלחי השוק שבהם העסק, או השירות פועל.
הרשם כאן לקבלת הניוזלטר שלנו!
WordSuit
מקצוענות היא מבחינתנו שלמות, דיוק והישגיות. כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו, העבודה שלנו עבור לקוחותינו מתחילה ונגמרת במילה אחת, מחוייבות. בשתי מילים, מחוייבות מלאה.
אנו מצויים תמיד עם אצבע על הדופק, בקו הקדמי ביותר של זיהוי הטרנדים והחדשנות בתחומים המקצועיים שבהם אנו עוסקים - לטובת המטרות של לקוחותינו.
[social4i size="small" align="float-left"]