קידום האתר באמצעות מאמרים

מאמרים המתפרסמים באינטרנט משמשים לפרסום האתר, הגדלת מספר הקישורים אליו ומיתוגו כמומחה בתחומו (אתר עם אוטוריטה). למעשה, ללא מאמרים ותוכן ראוי, אין לאתר זכות קיום בעיני מנועי החיפוש – ואם כך הוא למעשה לא קיים!

מאמרים – דרך מצויינת לשיווק האתר

מנועי החיפוש רואים את תפקידם (לצד העניין הכלכלי שלהם-עצמם) במתן שירותים לגולשים, או במילים אחרות להפנות אותם לתכנים איכותיים, כלומר למאמרים עם תוכן מקורי ואיכותי. הרובוטים שמפעילים מנועי החיפוש סורקים כל מאמר חדש העולה לכל אתר שהוא ומושווה למאמרים הקיימים ברשת, מבחינת מקוריותו – אך גם לגבי איכותו בפארמטרים של כתיבה נכונה ועד כמה מילות החיפוש אינן חוזרות על עצמן באופן מוגזם.

כאשר המאמר מקבל "אישור" של מנועי החיפוש ביחס לפארמטרים הללו, הוא מקודם בתוצאות החיפוש, כולל הקישורים הכלולים בו והמובילים אל מילים ספציפיות שאנו מבקשים לקדם. עם זאת, אסור לנוח על זרי הדפנה, מאחר שמאמר מקורי אחד לא יספיק כדי לעשות את העבודה, כלומר לעלות במעלה דף תוצאות החיפוש: לכך צריך להמשיך ולכתוב בהתמדה מאמרים רבים ככל האפשר, מדי שבוע ושבוע.

שיווק באתרי מאמרים מקצועיים

אתרי מאמרים מקצועיים רבים פועלים על בסיס חינמי, כלומר, הן מאפשרות פירסום של מאמרים אצלם ללא תשלום. באופן זה ניתן להפיץ אינסוף מאמרים, שכוללים בתוכם קישורים אל האתר שאנו מעוניינים לקדם. יחד עם זאת, על אותו בסיס שציינו קודם, הכתיבה צריכה להיות מקצועית, מקורית ואיכותית. זאת, בהתאם לצרכי האתר כך שחשוב לוודא שהכותב הוא איש מקצוע המבין היטב את כללי הכתיבה השיווקית. כתיבה באופן לא נכון, הן מבחינת המקוריות והאיכות והן כזו העושה שימוש מוגזם בקידום, עלולה להשיג תוצאה הפוכה – של ענישה ע"י מנועי החיפוש ודחיקת האתר לתחתית דפי תוצאות החיפוש – כלומר נזק כבד במקום תועלת.

 

 

 

UA-50200604-1